sunnuntai 30. marraskuuta 2008

Raatalanganviäntelyvä

Hiljainen ja keskittynyt joukko Pikku Rouvia kokoontui jälleen eilen Puuhalaan puuhastelemaan... Rautalangasta oli tarkoitus tehdä ja tehtiinkin. Loppujen lopuksi saatiinkin aikaseksi yhtä jos toista. Tässä mun tekele, joka sai kotona loppusilauksen ja näyttää nyt jopa ihan asialliselta. Swapit oli kaikkien mielestä taas niin ala-arvosia, niin ala-arvosia että niitä ei kehtaa esitellä muualla kuin täällä.  Mulle tuli swapissa nuo Auliinan leipasemat aivan syötävän suloiset tortut. 


Sain vielä synttärilahjojakin, jotka on kuvattu tässä vaan työpöydän kulmalla. Anteeksi kovasti! Kukka Tainalta ja tyyny lisukkeineen Nannalta. KIITOS!!


Nyt sitten mulla alkaakin kova loppurutistus ensi sunnuntain MLL:n naisten joulumessuja varten. Siellä aion kaupata tekemiäni bokseja, mutta ennen sitä ne pitää fiksata kuntoon. Tässä melkein kaikki...onpelimo taitaa puuttua ja yksi on vielä työn alla pahasti kesken, eikä sitä esitellä vielä. Voihan olla etten raaski siitä luopuakaan...


(olen siis saanut aikaseksi enemmän, kuin mitä olen esitellyt...hahaa!)


Ja tiedättekö mitä? Huomenna saan avata eka luukun Auliinan omin pikku kätösin mulle tekemästä joulukalenterista. On se vaan tuhannen kertaa parempi kuin suklaajoulukalenteri!! Mun räpöstelyt voi sitten katella Auliinan blogista, mitä nuita joka paikassa esittelemään (lue: minen jaksa siirtää kuvia tänne.)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Tosi kauniin kynttelikön olet vääntänyt!