keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Nukkekoti hyllyssä?

Olen aina halunnut omistaa kirjapainon kirjasinlaatikon. Tämä nyt on lähinnä sitä; tehty minulle joskus kun olen ollut n. 10-vuotias. Nyt se on tässä työhuoneen seinällä ja siitä on löytynyt paikka niille saaduille tai itse tehdyille (pääosin) nukkistavaroille, joille ei muualta ole vielä löytynyt paikkaa.


Alakerrassa on mm. konditorion ikkuna leivonnaisineen. Seinällä taulu, jossa lukee 'keep calm and eat a cupcake'. Kakut ovat jääneet ylimääräisiksi tai eivät ole vielä loppusijoituspaikkaansa löytäneet. Ikkunan poka on vanhasta purkutalosta ja se sopi tuohon aukkoon justiinsa jetsulleen.

Sukset ja kelkka on täällä myös, koska nyt on kesä ja talvivarusteille on oikeassakin elämässä vaikea löytää sijoituspaikkaa.
Tämän vanhan Asa-merkkisen telkkarin olen saanut Kämppään Auliinalta. 
Lindin Arvi se vaan jaksaa illasta toiseen lukea uutisia. Kynttilän takana on korvakorut, joissa oli niin järjettömän kauniit maalaukset, että ihan sen takia ovat säästössä.
Tämä näkymä on sitten Mummolasta. Siis siitä boksista, joka joutui purku-uhan alle ja sittemmin purettiinkin.
Samoin kuin tämä. Huopatossut on mummolla vaan jääneet.

3 kommenttia:

Anita kirjoitti...

Tuo on kiva!

Evaria kirjoitti...

Kiva idea, olet saanut kaiken kauniisti esille :)

Minimami kirjoitti...

Kaunis! Olen myös vienyt pienen hyllykön työhuoneeni seinälle ja saanut näin kauneimmat nukkistavarat esille myös muiden ihailtavaksi.